Dažnai užduodami klausimai

Kas yra Tele2 išankstinio mokėjimo mobilusis internetas?

Tai mobiliojo interneto paslauga, kuria norint naudotis reikalingas išankstinis paslaugų apmokėjimas.

 

Kur galima įsigyti išankstinio mokėjimo mobilųjį internetą?

Įsigyti paslaugą galite Tele2 salonuose.

 

Kiek kainuoja išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto pakuotė?

Išankstinio mob. interneto paslaugos pakuotė, kurioje yra SIM kortelė, papildyta 5 Lt, ir ID kortelė, kainuoja 5 Lt. Visas kainas rasite čia

 

Kaip pradėti naudotis išankstinio mokėjimo mobiliuoju internetu?

1. Įdėkite SIM kortelę į mobiliojo interneto modemą (pagal nurodymus), jei Jūsų kompiuteris turi vidinį modemą įdėkite SIM kortelę taip kaip nurodyta instrukcijoje. Prisijunkite prie interneto.

2. Atidarius naršyklę, lange automatiškai užsikraus Tele2 išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto savitarnos svetainės puslapis, esantis adresu internetas.tele2.lt.

3. Užsiregistruokite įvesdami savo duomenis. Įvesti savo tikslius duomenis verta, nes:

  • - praradus SIM arba ID korteles ir Jums kreipiantis į aptarnavimo skyrius, jus bus galima lengvai identifikuoti ir atstatyti jūsų buvusį sąskaitos balansą naujai išduotoje SIM kortelėje;
  • - jei esate Tele2 arba PILDYK klientas ir nurodysite savo telefono numerį, turėsite galimybę mobilaus interneto planus apmokėti dar patogiau! Daugiau informacijos – skiltyje “ Kaip pasipildyti ir apmokėti sąskaitą?”
  • - į užregistruotą numerį atsiųsime jums pranešimus apie besibaigiantį sąskaitos galiojimo laiką.

4. Naršykite!

Kaip pasipildyti ir apmokėti sąskaitą?

Tai padaryti galite keliais skirtingais būdais, tad tikrai išsirinksite Jums tinkamiausią:

  • Su ID kortele. Jums tereikia kasoje paduoti savo ID kortelę, nurodyti norimą papildyti sumą ir sąskaita netrukus bus papildyta. Štai kodėl ID kortelę verta visada nešiotis su savimi. Vietų, kuriose galite pasipildyti sąskaitą šiuo būdu, sąrašą rasite čia.
  • Internetu. Jei naudojatės elektronine bankininkyste, naršyklėje surinkę internetas.tele2.lt greitai ir patogiai papildysite mobilaus interneto sąskaitą iš savo banko sąskaitos. Savitarnos puslapis internetas.tele2.lt prieinamas net kai sąskaita tuščia arba nėra užsakytas joks paslaugos paketas.
  • Mobilaus papildymo būdu. Papildykite Tele2 interneto sąskaitą iš savo Tele2 mėnesinio mokėjimo sąskaitos arba PILDYK sąskaitos. Numeriu 1559 siųskite XX YYYYYYYYYYY, kur XX – papildymo suma nuo 1 iki 20 Lt, YYYYYYYYYYY - Tele2 interneto ID kortelės numeris (ID kortelės barkodo numeris). SMS kaina – 0,15 Lt.

 

Apmokėti užsakomus mobiliojo interneto paketus galite ir per savo Tele2 arba PILDYK sąskaitą. Jei esate Tele2 arba PILDYK klientas, savitarnos svetainėje galite susieti savo turimą Tele2 arba PILDYK numerį (-ius) su mobiliojo interneto sąskaita. Tokiu atveju užsisakomas mobiliojo interneto paketas gali būti įskaitomas į Tele2 mėnesinio apmokėjimo paslaugos sąskaitą virš mėnesio mokesčio arba nuskaitomas nuo PILDYK sąskaitos. Kaskart užsakydami paslaugos paketą galėsite pasirinkti ar norite sumą nuskaičiuoti nuo mobiliojo interneto sąskaitos, ar nuo susietų telefono numerių sąskaitų.

 

Kokį mobiliojo interneto paketą užsisakyti ir kaip?

Pagal savo poreikius ir naršymo įpročius pasirinkite Jums tinkamiausią mokėjimo planą – dienai, savaitei ar mėnesiui. Galiojančias kainas ir sąlygas rasite internetas.tele2.lt ir tele2.lt. Čia pat juos galite ir užsisakyti. Išsirinkę mokėjimo planą, pažymėkite mokėjimo už paslaugas būdą:

  • nuskaičiuoti nuo Tele2 mobiliojo interneto sąskaitos;
  • apmokėti iš susietos Tele2 arba PILDYK sąskaitos.

 

Išnaudojus suteiktą duomenų kiekį arba pasibaigus paslaugos paketo galiojimo laikotarpiui, atidarius naršyklės langą būsite automatiškai nukreipti į savitarnos langą, kur galėsite pasirinkti naują paslaugos paketą.

 

Kur galima naudotis paslauga ir koks yra interneto greitis?

Paslauga naudotis galima visur, kur yra Tele2 ryšys, t.y. iš principo visoje Lietuvoje. Naršymo greitis priklauso nuo to, koks padengimas yra buvimo teritorijoje. Nors mobiliuoju internetu galite naudotis veikiant ir 3G, ir EDGE, ir GPRS tinklui, kad paslauga atitiktų Jūsų lūkesčius, rekomenduojame prieš įsigyjant paslaugą patikrinti ar tose vietose, kuriose dažniausiai ketinate naudotis paslauga veikia 3G/EDGE/GPRS, nes nuo to priklauso duomenų perdavimo sparta. Tai patikrinti galite ir ryšio padengimo žemėlapyje. Svarbu – žemėlapyje pateikiami duomenys yra orientaciniai. Dėl įvairių techninių, geografinių ir kt. aplinkybių reali sparta gali kisti. Dėl to rekomenduojame paslaugą išbandyti patiems ir įsitikinti, kokia sparta yra Jūsų dažniausiai lankomose vietose.

  • 3G - Galima mobiliojo interneto spartą iki 7,2 Mbps.
  • EDGE - Šiame tinkle pasiekiama duomenų perdavimo sparta iki 236,8 kbps.EDGE tinklas apima apie 75 proc. Lietuvos teritorijos.
  • GPRS - Duomenų perdavimo sparta – iki 85,6 Kbps.

Ar galima naudotis paslauga užsienyje?

Išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto paslauga užsienyje nėra teikiama.

 

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Jei nerandate atsakymo šioje svetainėje, kreipkitės į Tele2 išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto aptarnavimo centrą numeriu 8 676 81117 (kaina – kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Ką daryti jei neveikia įsigytas modemas?

Modemas gali neveikti dėl netikslių APN nustatymų. Juos pakeisti galite pagal šią instrukciją.